Frica cea de toate zilele

V-am zis vreodata ca sunt masochista? Daca nu, o zic acum, desi cei care ma cunosc ar putea sa scrie romane despre modul in care ma fac singura sa sufar. De la ganduri pana la actiuni, parca as fi intr-o continua cursa de ” sa vedem cat de mult rau pot sa imi fac azi “. Nu ar fi o problema, sunt obisnuita cu asa ceva….copii din generala nu stiu sa accepte ceva diferit de ei asa ca il indeparteaza si izoleaza. Cateodata isi mai aduc aminte de acel ceva si incep sa il ironizeze pentru ca incearca sa fie ca ei…normal. Dar dupa cum am zis, e ok, m-am obisnuit sa fiu the outcast. Helena knows, don’t you? Toti anii cred ca mi-au creat un fel de piele de protectie contra a asa ceva….si chiar credeam ca e ok, ca nu trebuie neaparat sa iti pese de ce zic altii, nici de bine nici de rau, asta pana cand stratul ala a inceput sa se cam duca si toate lucrurile care erau lipte de el m-au atins si au inceput sa isi sape drumul, ca rugina, in interior. Dar si atunci, am zis ca e ok, ca e bine, am cu cine sa vorbesc cand ma doare ceva, am cui sa ii zic ideile mele si mai ales am cui sa plang pe umar. Dar acum stau sa ma gandesc daca oare am facut ce trebuie? Pentru ca acum pielea s-a dus de tot si ma simt goala in fata rautatilor si am observat ca doare mai tare sa iti zic si sa nu intelegi decat sa tac si sa tin in mine.

Imi e frica de multe, de foarte multe. Imi e frica de durere, imi e frica de moarte, imi e frica de boli, de insecte, imi e frica ca o sa te pierd din cauza ca sunt cum sunt si in definitiv imi e frica ca poate nu am facut ce trebuia cand trebuia, dar mereu am preferat sa nu ma gandesc la asta si sa trec mai departe, pentru ca in definitiv, maine e tot ce conteaza. Si totusi….continua sa imi fie frica…

Leave a Reply

