Caruta si Dacia

Proaspat venita de la munte am zis sa mai relatez si eu peripetiile recente, nu ca ar fi prea multe, dar unele sunt worth mentioning.
Asa…am fost in Piatra cu Claudiu cam 2 saptamani in care am reusit sa racesc de in seara asta stau si scriu cu febra dar deh, ce sa-i faci? It was fun nonetheless.  Din Piatra ne-am plimbat, Bicaz, baraj, sus, jos, Suceava, fiecare loc vine cu povestea lui speciala. Sa incepem cu inceputul.
Bicaz, am fost pe marginea lacului, prima data singuri apoi cu niste prieteni, sa bem un suc – doua. Singura bila neagra a locului e gunoil de pe mal…serios acum, e asa de greu sa ia cineva o plasa sa adunce ce e acolo? Ca locul arata minunat, dar cum a zis un amic, trebuie sa simtim ca suntem in Romania. Intre timp, Georgiana tot sustinea ca a vazut un sarpe pe apa, desi sunt ferm convinsa ca era doar o creanga mai jucausa.
Suceava…ah si aici vroiam sa ajung. Drumul spre Suceava, interesant, sight seeing, injurat soferi tampiti cu carnet luat la loto, ajuns, vizitat, mancat plecat. Intoarcere in schimb, cu burta plina dupa mancarea de acolo ( portii imense, I am not joking ), ce reuseste sa ma scoale mai bine pe mine decat sa vad o caruta pe marginea drumului? Ah dar stati ca nu era orice fel de caruta. Nu nu, ca altfel nu ar mai avea rost titlul nu? Caruta respectiva era incarcata cu o Dacie veche, alba, fara roti ( din cate imi amintesc ) si nenea pe langa ea tipand la bietul cal sa se miste. Acum…intrebarea mea e urmatoarea: cum mama lui a reusit nenea ala sa cocoate o Dacie intr-o caruta? Imi pare rau ca nu am reusit sa fac o poza, I was too damn shocked to think about the camera. Apoi, dupa ce treci de wtf-ul initial, te gandesti si la saracul cal, cum sa care el o Dacie si un nenea mare si gras care tipa din toti plamanii sa se miste.  The what the fuck of the day, aia a fost. Caruta si dacia. Fiare veeeeeeechi.
Anyway, trecand peste, ajungem si la noaptea in care am decis sa vedem Lord of the Rings extended. Primul film il vazusem intr-o vineri da apoi ne-am dat seama ca eram prea obositi sa continuam asa ca am lasat pe sambata. Costel ne-a chemat pe la vreo…5 cred…da parca 5 era, sa ne apucam din timp, ca doar mai aveam doua filme a cam 8 ore per total. Ok, ajungem, eu, Costel, Oana si Claudiu, cei 4 crai de la rasarit, sa vedem si filmele astea. Ne punem noi in fund, ne facem comozi…dam drmu la film. Am uitat sa mentionez ca nenea Costel facuse o legatura intre PS3 si calculator sa il vedem direct. Ok, zis si facut, ne punem la film. Dupa 5 minute de vizionat, Mihai ( fratele lui Costel ) apare si zice ca vrea sa arda niste DVD-uri asa ca sa ne mutam pe laptop. Buuun, downloadam iar filmul but wait a minute…n-avem player. Bun, luam si playerul, da n-avem codecuri. Luam si codecuri, ne punem la film, sunetul e decalat. Luam alt film, merge in frameuri. Dupa 3 ore de la ora propusa ajungem sa vedem si filmul nostru. Vedem al doilea film cand Oanei i se face somn. Nu e problema, Claudiu si cu mine o ducem acasa. Era cam 11 seara din cate tin minte, si pe drum la intoarecere ne dam noi seama ca ne e cam foame asa ca trecem pe la Mec sa luam ceva de papa. Si acum ajungem la cea dea doua faza de wtf in astea doua saptamani ( doua da bune nene ). Dam noi comanda la drive tru’ si ne ducem la prima fereastra sa platim…siiii ce imi vad ochii? Noul loc de adunare al pitiponcimii din Romania? Da domne’ la Mec. Masinile de lux parcate acolo, fetitele proaspat iesite de la solar si fardate ca pentru club stand cracanate pe masini si cefele late pe langa ele uitandu-se cu jind la ceea ce oricum o sa primeasca cu un lant de aur la gat. Mai in fata, o tantesa imbracata intr-o rochie neagra scurta, o tigara in bot si fard sclipicios pe fata statea si vorbea la telefon. Hai, bine sa le dam si circumstante atenuante, era mallul vis-a-vis da in parcarea de acolo nu era suficenta lumina incat sa straluceasca lanturile sau fardul.
Oricum, two major what the fuck in two weeks and some beautiful memories and nice gestures ( inca imi imaginez cerul instelat sus acolo <3  Multumesc :* )  and I’m back in town.
Till next time…

Leave a Reply

