Of-ul de azi

Ajungi la o anumita varsta in care iti dai seama ca lumea asta te dezgusta…imi pare rau sa recunosc, dar eu am ajuns si trecut de varsta aia. Credeam ca daca o ignor o sa dispara da nu a fost sa fie. E genul ala de senzatie, care daca incerci sa o dai afara pe usa, nu urca pe geam, ci vine cu berbecul si darama usa cu totul, o scoate din balamale daca e cazul, si asta numai ca sa isi faca loc de unde a fost izgonita. Ca e a dracu de insistenta cateodata, mai ceva ca raia caprelor Irinucai.
Si e trist sincer, pentru ca sunt atatea lucruri de care sa te bucuri, ca hai sa fim seriosi, daca ar fi sa luam numai raul atunci cimitirele erau pline deja de noi. Dar imi pare rau sa zic ca imi piere speranta in lumea asta pe zi ce trece. Exemple ca: ” mama frate ce tare sunt ca am doua gagici si le fut pe amandoua, ce smecher sunt” sau masina “de lux” care pleaca scartaind de la semafor cu manelele date la maxim si gagicu cu lantu mare de aur ( sa il vada lumea domne’ ) ranjind ca tontu’ la aia din jur mai prosti ca tin la cauciucurile lor; fufele cu fuste mini de li se vad privatele cand fac un pas; pitipoancele cu botu de rata si vesnica expresie de zici ca le miroase a rahat sub nas ( sa nu uitam de ochelarii de soare , preferabil cat sunt nori pe cer sau cat ploua…stiu si eu, poate sa si ninga ca e la moda sa se poarte asa ); muncitorii care in loc sa isi vada de lucru lor stau si comenteaza la fetele care trec, mai rau ca coana mare de la tara din fata portii; copii din ce in ce mai tineri cu tigarile in bot ca asa e cool acum, sa fumezi de tanar, sa poti sa devii impotent de la o varsta mai frageda…da la asta nu ma plang, mai creste IQ-ul populatiei prin faptul ca nu se mai pot reproduce asemenea specimene…of am si uitat unde vroiam sa ajung cu asta…poate vroiam doar sa dau exemplu cam ce vad in fiecare zi pe strada si sincer, e trist. Pentru ca putem mai mult decat atat, mai mult decat mentalitatea asta de turma de oi, ca nu avem nevoie de ciobani sa ne indrume daca putem sa ne gasim si singuri drumul. Ma enerveaza cum vad ca atata potential se duce pe apa sambetei si e calcat in picioare cum incearca sa scape catusi de putin. Am ramas oripilata la rezultatele de anul asta de la bac, mai ales la cum a fost. Am ajuns asa o mare natie de prosti incat nu putem sa trecem un nenorocit de examen care mai avea putin si iti dadea rezolvarea mura in gura? Ca daca e asa….atunci eu vreau sa fiu prima persoana care se muta pe luna. Nu imi vine sa cred ca imi e mie rusine cu rezultatele de anul asta si de cum a ajuns lumea iar cei in cauza au obrazul mult prea gros ca sa le pese, sau si mai si, sunt ocupati sa se dea mari cu prostia lor ca sa mai aiba timp sa se gandeasca si la altceva.
Sincer nu vreau sa cred ca lumea s-a dus chiar asa de mult de rapa, dar ce vad afara in fiecare zi ma face sa ma indoiesc serios de modul cum evolueaza lucrurile…
Till next time…

One comment on “Of-ul de azi

  1. 5yryu5 says:

    Din pacate nimeni nu vrea sa se complice educand un popor. E mult mai usor sa manipulezi niste inculti. Si intelectualii care n-au murit in temnitele comuniste o sa moara de inima rea ascultand manelele de la mertzanu’ vecinului parcat pe trotuar.
    Cum sa te mai miri ca la noi facultatile private dau mii de diplome si cand te duci cu ele in Europa sunt bune doar de reciclat. Se cumpara parcele pe luna Andreea… Poate gasesti vreuna acceptabila. Fara manele si mertzane…si fara vedere spre Romania.

Leave a Reply

