Proiecte, laptopuri şi Patches

A venit perioada magică din semestru, şi anume perioada proiectelor de grup. Nu am zis niciodată asta, dar…urăsc să fac proiecte în grup. Şi nu pentru că nu m-aş descurca bine cu persoanele din grup, dar pentru că ştiu clar că din şase peroane cât suntem în total, numai trei or să lucreze calumea la proiect. Şi aşa a fost mereu iar eu m-am săturat să lucrez pentru alţii, pe nervii mei. Ştiu că sunt o persoană relativ uşor de enervat uneori dar mă calcă pe coadă când unii lucrează şi restul stau cu braţele încrucişate aşteptând să li se dea partea de proiect gata făcută. Desigur, mai este posibilitatea de a refuza să faci ceva numai că asta ar duce la o scădere generală a notei pe întregul proiect, şi nu se merită, mai ales după ce am lucrat şi ne-am bătut capul atât pentru a-l realiza. . Timpul nu ne este de ajutor, evident. Când ajungem la proiecte pot să jur că intră în viteză super sonică şi nu ştiu unde dispare…..ne trebuie mai multe ore în zi. Ar fi fost o soluţie să ne apucăm mai devreme de el, însă…problem. Cerinţele le primim la o anumită dată cu o anumită scadenţă…so that plan failed us.

 

Dar să trecem la lucruri mai plăcute, pentru că m-am enervat destul aseară pe acest subiect şi aş prefera să nu mă enervez şi acum. Am primit un nou laptop pe care n-am apucat să îl butonez prea intens însă, due to the lack of time, dar cât am reuşit să mă uit prin el pot zice că o să fiu mulţumită pe viitor de el. E un MSI, din seria X, arata bine şi este şi foarte uşor comparativ cu ce am eu acum, so yeah. Din păcate are Vista pe el, şi cum eu nu sunt genul care să treacă aşa repede pe ceva nou când apare, it took some getting used to. Aseară stăteam şi căutam unde era Add or Remove programs, eu fiind obişnuită cu XP, credeam că intru in Control Panel şi îl găsesc acolo, dar nu, era prea simplu aşa. Intram întradevăr în Control Panel, dar de acolo trebuia să dau la Programe –> Funcţii de Programe –> Dezinstalare / Instalare programe. Şi aşa pentru ce trebuia să dau un click înainte, acum dau 4. Nu caut calul de dar în gură, sunt mulţumită de laptop, dar trebuie să mă obişnuesc cu Vista. Ah şi trebuie neapărat să dezactivez opţiunea care mă întreabă mereu dacă “Chiar vreau să fac acţiunea asta?” la fiecare click care îl dau. Bine, exagerez, la fiecare două clickuri.

 

Pe lângă laptop, am mai primit un nou plushie, botezat Patches din cauza peticelelor care le deţine din design. E un leopard alb, cu nasul albastru ( din gama Blue nose friends ) care scoate sunete ciudate când e scuturat ( Claudiu nu s-a putut abţine şi de acolo am aflat acest lucru ). Acum e pus la loc de onoare lângă Tiggah şi Demonul fără nume. I also got a bunny candle, care nu cred că am să o folosesc vreodată, nu pentru că nu îmi place, dar pentru că arată prea frumos să îi dau foc. Aşa păţesc cu majoritatea lumânărilor care le primesc. Nu mă lasă inima să le dau foc pentru că arată prea frumos. Oh and also a bunny case…of some sort. E un fel de coşuleţ în formă de iepuraş, care îi voi găsi eu o întrebuinţare în cel mai scurt timp. Momentan stă acolo şi arată frumos….şi pare că se uită la mine.

 

The dynamic trio: Nameless Demon, Patches and Tiggah.

IMG_4023

Till next time…

Leave a Reply

