Two happy-es

~ Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful. ~

Nu mi-au plăcut niciodată glumele de 1 Aprilie, şi de asemenea niciodată n-am făcut glume sau păcăleli. În generală, poate şi din cauza vârstei, 1 Aprilie era o zi în care unii se loveau de piedici puse pe scări, alţii plecau acasă cu diferite vânătăi sau cu anumite lucruri lipsă, deh vremea copilăriei şi acţiunilor gândite pe jumate.

Dar astăzi nu a fost o zi a glumelor ci o zi de sărbătorit, şi aşa de doi ani şi ceva 1 Aprilie nu mai e ziua glumelor proaste.

Nu, postul ăsta nu prea are un ţel anume, nu mă plâng de nimic şi nici nu povestesc nimic. Este însă ceva ce vroiam să scriu şi probabil să îmi cer şi scuze pentru anumite lucruri.

La mulţi ani iubitule şi având în vedere că e 2 deja…happy anniversary.

 

(poza e mai veche, dar cum alta mai recentă nu am, o să o folosesc pe asta, plus…îmi place mult )

Till next time…

Leave a Reply

