Tendinţe sincugaşe

 Ştiu că sunt un dezastru pe două picioare de cele mai multe ori, dar din fericire, nu îmi fac rău decât mie şi îi scutesc pe alţii de suferinţe. În ultimele săptămâni n-am avut cine ştie ce timp liber, fiind inundată de proiecte, teste, prezentări, etc etc. Sunt în ultimul an de facultate şi mi se pare absolut normal ca nimănui să nu îi pese şi să ne îngroape în alte proiecte care nu îşi au nici un rost. Am reuşit însă să le predau pe toate la timp renunţând la un lucru minor şi neimportant, şi anume suficiente ore de somn.

Şi de aceea o să atribui oboselii micile mele accidente din ultimele zile. Acum două sau trei zile am trecut pe roşu, crezând că era verde. N-am stat să verific şi mi-am dat seama numai când am auzit maşinile trecând şi una frândând aproape de mine. Acasa am dat de trei ori cu piciorul în colţul patului, deşi ştiam că este acolo şi de fiecare dată aveam intenţia să îl evit. În bucătărie, cât eram aplecată să îi dau de mâncare pisicii, mă gândeam să am grijă să nu dau cu capul de geamul deschis când mă ridic. M-am ridicat şi am uitat de geam dar măcar am scăpat de cucui de data asta. În timp ce încălzeam mâncarea, a sunat telefonul aşa că am stins focul şi am fugit să răspund. Întorcându-mă, am luat oala de pe foc, fără prosop deoarece am presupus că s-a răcit cât timp am stat eu să vorbesc ( destul ). Nu mi-a trecut prin minte să verific dacă mai era încă fierbinte sau nu şi am luat direct, descoperind că de fapt n-am stins focul iar oala frigea…rău. Aseară am vrut să tai ambalajul de la pâine ( cum n-am avut eu timp să mă duc să fac cumpărăturile, a luat mama pâine feliată şi ambalată ) şi văzând că nu vrea să se deschidă am luat un cuţit să tai prin el. A cedat mai uşor decât mă aşteptam, iar varful cuţitului era să îmi ajungă în ochi. Tot aseară ( pe la 3 ) am vrut să bag încărcătorul de la telefon în priză, şi nu puteam vedea din unghiul în care stăteam. După câteva încercări eşuate de a nimeri priza am avut ideea genială de a o căuta cu degetele. M-am oprit când mi-am dat seama ce făceam.

Şi mai am o săptămână de teste…o să fie interesant. Sper doar să nu mai am aventuri la fel de periculoase ca astea de săptămâna asta.

Till next time…

Leave a Reply

