Nu mai am chef…

…de destule sincer. După atâţia ani de şcoala mi s-a luat într-un final de ea. Vreau să se termine anul odată, să am licenţa dată şi să fi intrat la un masterat calumea. Luni se termină mini vacanţa ( pe care aş fi preferat să nu o fi avut, pentru că acum eram terminaţi cu facultatea până la examene cel puţin, dar deh, ASE thought different ) so it’s back to school till the end of the semester ( oarecum, mai am mai care e practica şi apoi examenele minune ) unde o sa fie proiecte, teste de final de seminar…the joy.

Ştiu că îmi fac griji din aproape orice, sau mă panichez din aproape orice ( hai sa nu fiu rea cu mine, am şi ajutor la capitolul ăsta de la o anumită persoană usually ) şi vreau să mă schimb, pentru că mi s-a luat şi de asta ( easier said than done ). Să trec şi de săptămâna care vine şi o să fiu fericită.

Also, I get scared when I think about losing you, even more so if there’s a reason for the thought.

Aş mai avea ceva de adăugat, dar pe o notă mai fericită de data asta. Unchiul meu a cumparat un căţeluş pentru copii lui şi nu m-am putut abţine de la a-i face nişte poze. Una singură a ieşit decentă, pentru că se tot mişca şi nu aveam lumină suficientă, dar o să mă uit şi peste celelalte, poate reuşesc să scot ceva din ele:

Till next time…

2 comments on “Nu mai am chef…

  1. Issel says:

    hey there winged one!

    ma bag si eu ca musca in lapte, dar sper sa te ajute sa stii ca masterul nu mai e chiar a pain in the ass cum e facultatea, singurele junghiuri fiind sesiunile care deh, trebuie trecute.

    si eu termin anul asta, intr-un fel abia astept, cu atat mai mult cu cat ma simt atat de satula de scoala incat numa cand aud cuvantul imi vine sa imi iau campii, dar ceva din strafundurile neuronale imi spune ca peste ceva timp poate voi incepe o facultate noua.

    anyway, iti tin pumnii, sunt convinsa ca vei reusii sa treci si de examenul de licenta cu brio.

    huggs tight,
    Crowley😀

  2. Azette says:

    Niciodata nu te bagi ca musca-n lapte. Commenturile tale sunt mereu binevenite😀
    Imi imaginez ca o sa fie putin mai lejer la master, dar ma enerveaza unii profesori care se comporta acum ca niste copii de 5 ani carora nu le-ai luat o jucarie ( adica in sensul de: nu faci licenta cu mine/ pe tema mea? bineeeeeeeee, las’ ca vedem noi ) si ma scoate din sarite genul asta de atitudine.
    Mai vrei sa faci una? Care? pe mine ma tenta sa incep niste cursuri de design interior dupa ce termin facultatea asta, dar nu sunt hotarata inca. Bine asta si mai vreau sa ma duc la niste seminarii de fotografie/photoshop. Niciodata nu strica sa mai aflii cate ceva :))

    Hugs tight and I miss you. take care ok? Don’t make me fly over there and kick your ass if something happens to you. Pastrez asta pentru Cluj😀
    Zira.

Leave a Reply

