Nesimţire en-gross

Cei care mă ştiu, ştiu şi de asemenea faptul că nu îmi place să arunc chestii de-a moaca pe jos. Şi nici nu las pe nimeni să facă asta când sunt cu mine. Ce fac ei în timpul lor liber e problema lor. Nu o data l-am pus pe Geo să se întoarcă din drum când arunca un muc de ţigară sau folia de la pachetul de ţigări. Până la urma s-a obişnuit singur să arunce la coş, cel puţin cât e cu mine.

Astăzi în drum spre facultate, am observat cum o tanti ( piţipoancă de fapt dar am zis să fiu drăguţă ) şi-a scos ultima ţigară din pachet şi apoi l-a aruncat pe jos. Acum, nu le zic altora ce să facă şi probabil că nu m-ar fi enervat aşa de rău dacă coşul de gunoi nu era literalmente la doi paşi de ea. Cum nu dădea semne că ar vrea să îl ridice şi să îl arunce unde trebuie, m-am dus, l-am luat şi l-am aruncat la gunoi, în acelaşi timp bătându-i orbazul. Don’şoara s-a gândit că cel mai frumos mod de a-mi răspunde ar fi să înceapă să se schălămbăie la mine. Cum sunt genul de persoană care dacă are ceva de zis, o zic, chit că uneori ar fi mai bine să tac, nu m-am putut abţine de la a-i zice că e o îmbunătăţire faţă de cum arăta înainte ( aveam dreptate though, nu se mai vedea aşa de rău machiajul ). Şi da, sunt foarte a dracu când mă enervez pe cineva.

On another unrelated note: îmi pare rău că a plecat Khan din Kamelot. It’s one of my favorite bands. It’s not Kamelot without him.

 

 

Till next time…

2 comments on “Nesimţire en-gross

  1. Issel says:

    wah dude, traim intr-o societate mult prea necivilizata, domnisoara in discutie nu a auzit de bune maniere sau de ce nu e frumos sa faci o anumita treaba in mijlocul drumului [ eu impresia asta o am cand cineva arunca ceva pe jos]

    oamenii astia nu se vor putea numi vreodata civilizati si iti mai si racesti gura de pomana ca va actiona tot la fel si data viitoare.

    huggoi mari mari si nu te mai enerva pe toti prostii ca nu merita
    Crow

  2. Azette says:

    Stiu ca asa e si ma deprima gandul asta, dar ai dreptate. Nu poti sa ceri de unde nu e si nici cu forta nu poti sa inveti.
    Hugs back,
    Zira

Leave a Reply

