Nervi de student

Încep să cred că numai facultatea mea dă dovadă de o incompetenţă generală când vine vorba de informaţiile necesare studenţilor. Case in point, cred că am întrebat toată lista de mess despre proiectul de practică ( de două ori ) şi nimeni nu a reuşit să îmi dea un răspuns clar.

Acum mai detaliat: facultatea a ajuns la concluzia că un caiet de practică e prea învechit pentru timpurile moderne în care trăim, şi a decis să complice puţin lucrurile pentru că deh, doar suntem copii inteligenţi şi că şi aşa nu avem mult de lucru la licenţă. So yeah, bring it on. More senseless projects! Şi probabil aş fi fost mai ok cu ideea dacă nu ne era anunţată cu câteva zile înainte să începem practica.

Trebuiau să ni se dea nişte cerinţe speciale în funcţie de domeniul pe care lucram, finanţe, turism, management, marketing, etc. Şi acum chiar am impresia că ghinionul mă urmăreşte în mod special, pentru că fix pe domeniul pe care am lucrat eu, şi anume turism, au uitat să ne pună model. Întreb colegii, nimeni nu ştie, mă duc la secretariat, mă anunţă că s-au trimis deja modelele şi că să le caut. Le zic că nu sunt pe turism şi că nu am după ce să lucrez, mi se răspunde că nu ele ştiu şi că să mă duc să caut modelul mai bine.

Suntem în data de 16 şi proiectul trebuie predat între 20 şi 27 şi e mult de scris.

Oh I am so sick of this college!

Şi pentru că am menţionat că suntem in 16….La mulţi ani Vlad, să fii fericit şi mereu voinic. I still love you, despite the firework incident *blink blink* ( ce? Ştiu şi eu să fac surprize, nu numai tu ).

Till next time…

Leave a Reply

