Din minunile Bucureştiului…

Plecând spre examen astăzi, am avut neplăcerea de a asista la un moment care m-a şocat şi m-a făcut să îmi pierd speranţa în omenire ( şi aia destul de mică şi pe ducă )

Am citit in ziare, am văzut la TV ( puţin timp cât mai mă uit şi la ştiri ) dar nimic nu te şochează mai mult decat momentul văzut pe viu.

Revenind. Am plecat spre examen şi ajungând la o intersecţie pe străduţa pe care mergeam am văzut cum două maşini erau să se ciocnească. Maşina din faţă pusese frână pentru că avea semn cu cedează trecerea iar cel din spate a oprit la fix cât să nu intre în el. Claxonat, înjurat, nimic deosebit până acum. Nenea din faţă a dat să plece şi a pus frână iar văzând că vine cineva cu viteză. Nenea din spate, mai grăbit din fire, n-a aşteptat mai mult de o secundă până să calce acceleraţia şi a intrat în cel din faţă. Now here comes the shocking part. La nici o secundă după ce s-a auzit “trosc” nenea din spate a ieşit din maşină ( atunci am avut şi eu ocazia să îl văd în minunata sa glorie de cocalar de cartier cu 4 clase şi carnet luat la loto ) şi a început să dea cu pumnii în parbrizul maşinii din faţă, cu picioarele în portieră în timp ce ţipa la domnul din interior sa iasă afară. Am ţipat şi eu şi niste nenea de langă mine să se oprească, da nimeni n-a avut tupeul să se ducă la el, având în vedere cât de tare dadea în maşina…mă mir că au rezistat geamurile. Domnul din interiorul maşinii era cu telefonul la ureche…sper că a chemat poliţia pentru că loviturile nu păreau să înceteze prea curând.

M-a şocat, înca sunt şocată de ce am văzut. Una e când citeşti în ziar sau auzi la ştiri, dar cu totul alta e când vezi pe viu.

M-am săturat de cocalarii care nici să îşi scrie numele cum trebuie nu ştiu, m-am săturat de piţipoancele trase la indigo şi m-am săturat de specia violentă de cocalari care crede că respectul se capătă prin flexarea muşchilor şi prin dovedirea capacităţii infinite de a înjura.

These guys would make an amoeba look smart.

Leave a Reply

