Un zâmbet

Astăzi am fost să iau roba pentru festivitatea de absolvire a facultăţii, dar nu despre asta vroiam să povestesc, şi nici pentru asta nu zâmbesc aşa.

În drum spre casă, un bătrânel m-a oprit să mă întrebe ce am absolvit. I-am spus şi m-a felicitat şi mi-a urat numai bine în viaţă. A fost un moment plăcut la care nu mă aşteptam. De asta zâmbesc. Pentru că mai sunt şi oameni drăguţi în ţara asta. Şi pentru aşa ceva, merită să zâmbeşti cu gura până la urechi. Este un moment pe care nu o să îl uit.

Till next time…

3 comments on “Un zâmbet

  1. TED says:

    sunt frumosi oamenii astia care apar din senin si te felicita.

  2. Alexandra says:

    Congratulations, indeed.

    Frumos momentul, frumos din partea batranelului.

  3. Azette says:

    Multumesc. Si da, te face sa te uiti cu alti ochi spre viitor cateodata.

Leave a Reply

