The good girl

Din varii şi diverse motive mi-am dat seama că a fi persoana care mereu se gândeşte la sentimentele altora poate să se întoarcă împotriva ta….şi încă cum. Am crezut că fac un lucru bun când am acceptat ceva…dar…mă rog, now it turns out that it’s crossing a line and I don’t really enjoy it. Dar hey, e ok  că doar eu sunt proasta care mereu se gândeşte la alţii. Poate că Geo avea dreptate şi sunt prea bună pentru binele meu…sau doar prea proastă să îmi dau seama când cineva doar vrea să mă folosească…nu că ar mai conta acum. Era ca idee.

Şi cel mai enervant e că toate se adună deodată, ai o problemă, apoi vine alta, nu cumva să încerci să te simţi mai bine, doamne fereşte, apoi alta, să îţi aducă aminte că te simţi ca naiba şi că eşti pe marginea unei depresii şi acum o ultimă chestie care să le pună capac la toate, şi toate astea adunate la tot ce era înainte. I’ve had enough, I want a rest from it all. Vreau ca măcar o dată să nu mai îmi pese, să nu mai plâng şi să nu mă mai consum pentru tot ceea ce se întâmplă…dar nu pot nu? Că aşa sunt eu, pun suflet pentru toate şi toţi, iar răspunsurile de genul “ o să treacă”, “o să fie bine”, “o să te descurci” nu mă ajută cu nimic, dacă nu chiar mă fac să mă simt mai rau, pentru că ştiu tot ce se întâmplă şi ştiu că nu are cum să treacă sau să fie bine într-un viitor apropriat. Şi dacă puteam să mă descurc nu mai ajungeam aici.

Yeah, I know, I’m just being bitter, but it’s the best thing I can think about at this time. I’ve been listening to this for a while now, but it failed to cheer me up. Good song anyway.

 

Till next time…

3 comments on “The good girl

  1. LateNotes says:

    Good girl go to heaven. Bad girls go where they want to go. I’m just saying….

Leave a Reply

