Colindări de vacanţă

Probabil că aerul de vacanţă s-a lăsat într-un final peste mine şi m-a prins lenea din urmă. Am vrut să mai scriu, nu neapărat pentru că am avut ce, dar pentru că simţeam nevoia, dar nu m-am pus la tastatură să mă apuc. Am tot fost plecată, deşi ştiu că asta nu este o scuză, m-am plimbat prin Piatra Neamţ, prin Braşov, Predeal, Sinaia, Azuga şi Buşteni ( n-am mai stat să le pun în ordinea firească ), şi de asemenea am avut parte de o mică excursie în Viena, o schimbare plăcută de aer ( se zice că Viena este cel mai puţin poluat oraş din Europa şi tind să le dau dreptate ).

Cât am fost în Piatra, am ţinut să mergem la circ dar n-am ajuns…apoi când am fost în Viena am văzut iar spectacol şi nici acolo nu am fost…în Braşov am dat iar de circ şi tot n-am fost la spectacol…vreau la circ măcar în Bucureşti, e trist de acum. Dar chiar şi fără să îmi îndeplinesc dorinţa de a merge ca un copil mic la circ, m-am distrat şi mi-a prins bine să mă deconectez puţin de lume şi de internet pentru o perioadă.

Piatra Neamţ mi-a plăcut de prima dată când am mers acolo, mai ales că ai pe unde să te plimbi dacă ţi se pune pata să pleci într-o zi unde vezi cu ochii. Peisajele din jur sunt frumoase, e plăcut să vezi verde în jur în loc de gri sau de blocuri. Gradina zoologică e frumos amenajată şi nu o să pot uita niciodată leul care statea întins pe spate cu labele în sus, bucurându-se de soare. Aveam o poză cu el, dar nu o mai găsesc…pare rău că ratez să pozez toate momentele amuzante, cum a fost şi la Dacia urcată pe căruţă….oh well. Am fost în plimbare la Lacul Roşu ( care e verde ) iar unde am prins o nuntă, am fost până la Durău, unde am înjurat eu serpentinele, am fost la pensiunea Steaua Nordului unde am văzut cel mai mare iepure de câmp şi câţiva mai mici şi mai drăguţi pe lângă, apoi la întoarcere am oprit la Voroneţ şi am admirat peisajul.

În Viena, cum am zis, un oraş curat, viaţă mai mult de noapte, ceea ce mi-a plăcut extraordinar de mult…multă lume care după muncă iese la o bere sau la o prăjitură/îngheţată, multă lume pe biciclete şi multe multe terase. Nu am vizitat mai nimic, mai mult am fost în plimbare prin oraş toată ziua, lucru care mi-a plăcut mai mult decât dacă aş fi stat prin muzee. Mica excursie acolo mi-a plăcut foarte mult şi cred că dacă aş avea posibilitatea m-aş muta acolo cu cea mai mare plăcere…dar asta rămâne de văzut şi depinde de cum mi se va înfăţişa viitorul…poate poate.

Braşovul, same old, centrul vechi plin de porumbei şi de lume, în special copii. N-am apucat să vizitez nici acum Biserica Neagră dar nu pot să zic că îmi plâng de milă pentru asta…nu eram chiar aşa entuziasmată să o văd. Am prins nişte zile călduroase rău acolo, vreme demnă de plajă aş putea zice, dar nu m-aş vedea la Aqua Park-ul nou deschis nici mituită. Am vizitat Peleşul ( pentru a doua oară în viaţa mea ) şi Pelişorul ( pentru prima dată ) şi foarte probabil o să mă mai duc. Peleşul este o capodoperă a detaliilor, rămâi uimit câtă muncă şi câtă atenţie i-a fost acordată acelui loc ( adica nah, totuşi era pentru familia regală ) mai ales considerând faptul că au fost necesari 41 de ani pentru construirea lui. Şi Pelişorul este frumos, dar în comparaţie cu Peleşul îşi cam pierde din farmec. Apoi am fost la Bran, unde am prins fix ultima tură, fiind 5 jumate şi casa închizându-se la 6. Au modernizat puţin, acum poţi să iei un ghid audio dacă te interesează să ştii mai multe despre castel sau despre Ţepeş. Îmi place că au încercat să îl îndeparteze de mitul cu vampirul, şi explică de ce a fost supranumit Vlad Dracul ( chit că la tarabele de jos se vindeau măşti de vampiri sau dinţi de vampiri sau mai ştiu eu ce minuni ). Am vizitat şi Poiana Braşov, unde am dârdâit de frig, am fost la Cabana Vânătorului sau Popasul Vânatorului, nu mai ştiu exact, unde am mâncat raţă sălbatică ( singurul fel de vânat care îl accept )….şiiii cam atât. All in all it was cute, deşi dacă aş avea şansa la o alegere, n-ar fi locul unde mi-aş petrece vacanţa. Prefer Sighişoara oricând faţă de Braşov…I know, sunt pe invers cu ce crede toată lumea, dar nu mă atrage aşa de mult oraşul ăla, heck nu mă atrage punct…fiecare cu părerea lui.

În mare, cam asta a fost vacanţa mea. nu s-a terminat încă, poate mai prind nişte plecări pe undeva prin ţară, nu mă plâng dacă da…dar până una alta, să mă vad intrată la master şi apoi vad eu ce o să mai fac. O să pun nişte poze de pe unde am fost, într-o altă postare, acum chiar îmi e lene să mă pun să le selectez.

Till next time…

Leave a Reply

