Faza zilei

Cei din Bucureşti care merg seara pe drumul Romană – Victoriei probabil că au văzut turma de “fete” ce se adună în fiecare seară, fie vânt, fie ploaie sau ninsoare, pe străduţa imediată după secţia de poliţie. Şi de asemena ştiu şi la ce mă refer când zic fete.

Mereu mi s-a părut în acelaşi timp şi amuzantă şi tristă ideea că îşi au locul lângă secţia de poliţie, dar după ce am văzut în seara asta pot zice că nu mă mai miră. M-am obişnuit ca de fiecare dată când trec pe acolo să fie ori una ori câteva care stau lângă trotuar, câteodată mai e şi o maşină oprită ( moment în care oricine ar grăbi pasul ), dar azi a fost o zi specială. Era o singură tanti iar la câtiva metri de ea, stăteau fără nici o jenă, doi poliţişti la taclale fără ca măcar să o bage în seamă. Mi-am zis iniţial că poate aşteaptă să oprească cineva, să îi i-a la întrebări. Dar stăteau prea în văzul tuturor să fie asta. Nu erau cu nici o maşină, deci nu cred că era vorba de arest. În orice caz, scena ca atare mi s-a părut amuzantă. Tanti care îşi vedea de slujbă, şi cei doi poliţişti, fără nici o treabă, lângă ea.

It never ceases to amaze me…

Till next time…

Leave a Reply

