Unde e Egiptul?

Cum am scăpat mai devreme de la cursul de drept, şi cum nu puteam pleca acasă deoarece mai aveam două cursuri după, eu cu Adina ne-am  hotărât să mergem la Mec, să stăm acolo. Şi aşa nu aveam timp de altceva. Am ajuns, ne-am aşezat cât de comod se putea pe scaunele de afară, şi constat că ne-am plasat lângă un grup de liceeni gălăgioşi. Nu-i nimic, se ignoră, mi-am zis, până să îmi atragă atenţia una din fete, cu o întrebare. Cred că erau de la British School, n-aş ştii să spun sigur, dar mi s-a părut că aveau un accent natal. În orice caz, naţionalitatea nu contează aici.

Tipa se apleacă şi întreabă pe un ton puţin nervos “Unde se află Egiptul? În Africa sau Asia?” ( conversaţia având loc în engleză ). Iniţial am crezut că glumeşte, că îşi bate joc, mă aşteptam să râdă, dar nu a fost aşa. Vorbea serios. După ce află că este în Africa, se întoarce la masă şi gesticulează spre o altă colegă un “Ţi-am zis eu!” iar don’şoara îşi dă ochii peste cap, că “a făcut şi ea o simplă greşeală”.

Mă gândesc că poate dacă nu ar mai petrece aşa mult timp cu rimelul şi fondul de ten în mână, în loc să pună mâna pe o carte, nu ar mai face “aşa greşeli simple”.

Nu am ştiut dacă să râd sau să plâng, încă nu ştiu. Cred că mai degrabă plâns, pentru că îmi dau seama că prostia este întradevăr nelimitată.

Till next time…

Leave a Reply

