Despre schimbare

După ce destule persoane mi-au spus că m-am schimbat destul de mult în ultima perioadă, am zis că nu ar strica să fac o comparaţie să văd şi eu totuşi, câtă dreptate au.

Ce s-a schimbat:

– nu mai am aşa multă încredere în persoanele din jurul meu ( după ce te arzi de câteva ori, ajungi să sufli şi în iaurtul ăla, chit că ţi se pare ridicol );

– recâştig încrederea în cineva mult mai greu decăt o faceam înainte;

– nu mai am aşa multă răbdare cu anumite lucruri care nu îmi convin şi mă enervez mai repede;

– acum pot sa port ranchiună fără să mă simt prost pentru asta;

– nu mai tolerez deloc minciuna şi ascunderea unor lucruri ( relationship wise );

– dacă e să mă cert cu cineva, nu mai fac eu primul pas spre împăcare ( dacă nu este din vina mea );

– am devenit mai egoistă în ceea ce priveşte unele lucruri şi nu mai îmi este ruşine/frică să pun piciorul în prag;

– mi-a devenit mai greu să cred că lumea se poate schimba;

– deprim mai uşor dacă îmi aduc aminte de unele lucruri din trecut;

– am început să mă gândesc mai mult la sentimentele mele decât ale altora când vine vorba de anumite decizii;

– am devenit mai încăpăţânată;

– în 22 de ani, acum a fost prima dată când am exclus definitiv o persoană din viaţa mea, fără să mai caut cale de mijloc.

Nu îmi place în mod neapărat cum am ajuns, chit că probabil îmi e mai bine aşa. În acelaşi timp, îmi dau seama că unele evenimente te schimbă, fără să vrei. Totuşi…nu vreau ca aceste schimbări să devină permanente. Chit că eram mai naivă înainte, prefer să fiu optimistă decât pesimistă. ( Cred că aici intră şi remarca unei colege, că nu mai zâmbesc la fel de des, după ea, mai deloc… ).

Till next time…

Leave a Reply

