Dureri

Câteodata când simt că mă manancă şi, deşi ştiu că nu ar trebui să mă scarpin, aleg să ignor asta. Şi mă scarpin…până îmi dă sângele şi simt că doare. Dar nu mă opresc acolo, mă scarpin în continuare până când ori îmi ia cineva mâna, ori cedez de durere. Nu mă învăt niciodata se pare. Încep să cred că am o oarecare urmă de masochism şi o dată la ceva timp trebuie să îmi provoc durere. Altfel nu îmi pot explica de ce în seara asta, deşi toate simţurile îmi spuneau să nu, am continuat ce făceam, ştiind că o să mă doară ( …mai rău, că deja simţeam junghiul, şi ştiam că ar fi trebuit să mă opresc ). But I kept on reading.

Iniţial mă gândeam că poate e din lipsă de durere fizică de ceva timp, dar cum am reuşit să cad pe gleznă şi acum doare ca dracu, n-are cum să fie aia. Aşa că zic şi acum cum îmi zic mereu: Data viitoare când mă mănâncă, mă abţin. Odata şi odata trebuie să mă ţin de promisiune. Am început să mă ţin de alte promisiuni care mi le fac, deci, vreau să cred că urmează să mă ţin şi de asta. La o adică, de ce să nu fiu fericită când pot, în loc să doară? Şi aşa, mă doare destul glezna acum…

Till next time…

This entry was posted in Life.

Leave a Reply

