Nervii zilnici

Mereu am avut ceva cu cei care copiază…până să ajung la concluzia că sunt ori prea leneşi ori prea proşti să înveţe. Oricum, atâta timp cât nu mă deranjează, nu le dau nici o importanţă.

La testul de azi am zis să mă aşez mai în faţă ( adică în a doua bancă ), cu ideea că aşa nu mă va deranja nimeni cu întrebări sau nu o să se foiască nimeni pe lângă mine să îşi scoată copiuţele sau foile. E adevărat, nu s-a prea foit nimeni pe lângă mine, dar cineva din spate, nu se spune cine, avea nenorocitele alea de căşti cu care se copiază mai nou, şi se auzea până în faţă murmurul de la ele. Măcar, daca tot vrei să copiezi cu căşti, ai bunul simţ să nu îi deranjezi pe cei din jurul tău, că ăia poate au învăţat şi vor să scrie ceva. Dar evident, cer prea multe de la lume şi tute de ASE. Pe aproape de final ( mai aveam cam 10 minute ), au început să apară cei care aveau curs după noi. A intrat prima fată, a văzut că încă mai e lume care scrie, a ieşit. A intrat a doua, a văzut că încă se scrie, a ieşit. A intrat a treia…şi tot aşa ( că doar ăia care au intrat primele dăţi stateau lângă uşa de proşti, nu că era sala încă ocupată ) până când m-am enervat şi i-am bătut obrazul ultimului tip care deschisese uşa. Măcar după aia s-au simţit şi au lăsat uşa aia închisă până am ieşit toţi din sală.

Ca ziua să se închieie cu bine, am prins o aglomeraţie de numa numa în autobuz, lume care nu ştie să folosească săpunul şi crede că parfumul poate să ascundă mirosul de nespălat, şi babe cu gura mare ( adică nimic nou ). Sincer, nu am nimic cu babele în general, dar când se urcă în autobuz parcă au un nou scop în viaţă, şi anume să ţipe cât mai tare şi să devină cât mai nesuferite cu putinţă. Pentru mine, au reuşit deja să ajungă în topul celor mai nesuferite persoane ( după mincinoşi şi ipocriţi ).

And this was the rant of the day.

Till next time…

2 comments on “Nervii zilnici

  1. Issel says:

    pe subiectul cu copiatul cred ca as putea dezbate trei zile incontinuu :))

    imi pare rau ca treci prin chestii aiurea, dar sa fiu sincera aici cel mai mare vinovat e profesorul care permite copiatul.

    tin minte ca prin anul 2, aveam un prof super de treaba la cursuri si tot cu el faceam si seminariile, pot sa iti zic ca am invatat conta in 2 ani cat nu am reusit in 4 de liceu si asta doar datorita profului, avea un stil foarte fain de a preda si chiar daca erai batut in cap tot intelegeai, en fin. Tipul nu suporta sa fie copiat, deci chiar facea alergie la chestia asta, asa ca venea in examen cu inca 4 supraveghetori, din care unul era “radar” de “copiute handsfree”, nu iti zic ca cei care nu bine-voiau sa apara pe la cursuri picau in stil mare, oricat de “inspirati” erau🙂.

    fazele cu intratul in clasa pe rand ca oile la taiat mi s-a intamplat si mie de cateva ori, dar de cele mai multe ori profu ii dadea afara foarte transant cu atat mai mult cu cat iesea in usa si le cerea idiotilor sa astepte putin ca el nu e racheta Sputnik sa termine cursul atat de repede :))

    babutele de ceva timp incoace au inceput sa ma distreze, in sensul ca de multe ori aveau prostul obicei de a vorbi in maghiara si de a desconsidera “tineretul de astazi” pana m-am intors la cateva si le-am servit un “koszonom szepen” de s-au potolit😀 (a doar Crow tre sa stie toate limbile pamantului :)) … googled myself up again)

    sa ai o sapataman viitoare mai buna,
    huggoi mari cat Manchesterul,
    Crowley

  2. Azette says:

    Profu nu venise in ziua aia, era o asistenta, si evident, ei nu ii putea sa ii pese mai putin. Enervant though, nu ma puteam concentra suficient. Mai bine cu un profesor ca al tau sincer.

    Hahaha, macar la tine tac, aici daca indraznesti numai sa te uiti putin urat la ele, apoi Dumnezeu sa te fereasca. Nu se mai termina comentatul la adresa ta si a tineretului. Bine, nu zic ca unii nu o merita, dar, hai sa nu ne bage si pe noi in aceesi oala cu marlanii.

    *Hugs back really tight* I miss my Crow and hope he’s happy creating mischief around him😀

Leave a Reply

