Foaia are două părţi

Am fost călcată în picioare din cauza faptului că am fost drăguţă cu lumea poate de mai multe ori decât meritam. De asemenea, nu o dată mi-au fost date înapoi, ferfeniţă în schimb, rugăminţi şi păreri. Nu sunt o sfântă, departe de aşa ceva, dar de multe ori prefer să tac decât să zic ce îmi vine pe limbă în momentul respectiv, pentru că ştiu că o să doară. Ştiu să dau unde doare, ştiu să înţep, ştiu să jignesc, am o limbă ascuţită când îmi trebuie. Dar aleg să nu o folosesc, nici atunci când sunt insultată sau facută în fel şi chip. Aleg să nu îmi exprim părerea despre anumite persoane, tocmai pentru că este una proastă, prea proastă să o zic, şi ar include nişte cuvinte grele.

De asta prefer să îi zic cuiva să mă lase în pace de 10 ori, decât să îi zic o dată să se ducă dracu. Prefer să bat orbrazul când sunt înjurată decât să înjur înapoi ( chit că am probabil un arsenal de înjurături ce îmi vin în minte în momentul ăla ). De înţepat, recunosc, o fac mai des, e defect din design.

Şi totuşi, există o limită. Când încerci să te bagi cu bocancii cu ţinte înapoi în viaţa mea, deşi ţi s-a zis că nu eşti binevenită, se schimbă foaia. Pot să devin a dracu. Pot să jignesc, pot să te fac cu ou şi cu oţet, pot să îţi zic exact ce cred despre tine, fără să încerc să îţi mai protejez sentimentele. Dacă nu se poate cu frumosul ( Doamne ajută, am tot încercat cu frumosul ), trecem la a fi a dracu şi rea. Probabil o să îmi pară rău că am recurs la asta dar, dacă se termină totul, it’s worth it. Sunt fraieră să cred că un om se va opri, chit că ştie că face rău cuiva prin acţiunile sale. Mi-a fost demonstrat că acel om e prea egoist să se gândească la alţii.

Aşa că da, foaia are două părţi, şi sunt unele persoane pe lumea asta pentru care merită să o întorc.

Till next time…

Leave a Reply

