Porcul din ajun

Încă nu m-am învăţat că nu prea ajută îngrăşatul porcului în ajun, şi încerc de fiecare dată să bag informaţii cu forţa în cap. Mâine am ultimul examen, şi după cum este bunul obicei, este şi cel mai greu. Tipic studentului de orice naţie, am învăţat numai în sesiune deşi mereu îmi zic că “de data asta învăţ şi eu din timp”. Sunt conştientă că n-are să se întâmple.

Acum, fiind şi ultimul examen, fiind şi eu obosita şi sătulă de atâta informaţie, nu mai pot să reţin mai nimic. Nu mă ajută nici faptul că îmi tot zboară gândul la una alta, la diverse persoane, la diverse evenimente (plăcute sau nu), şi chiar încerc să mă concentrez, dar nu pot. Claudiu zice că am doar nevoie de odihnă, şi nu mă crede când îi zic că nu e vorba de aia, şi că pur şi simplu nu înţeleg ce vrea materia asta de la viaţa mea. Am descoperit în astea două zile cât învăţam, mai multe simboluri decât credeam că există pe lume, că nah, suntem în stadiul în care calculele se fac cu simboluri şi litere. Mi-ar fi plăcut mai mult dacă înţelegeam măcar ce învăţ acolo, şi e chiar culmea. Îmi place matematica, îmi place econometria şi statistica dar macroeconomia nu se prinde de mine nici de-a dracu’. Mereu am fost mai înclinată spre partea de real decât de cea de uman, deşi îmi place să citesc. N-aş suporta o slujbă în ceea ce ţine de domeniul uman. Nu e de mine.

O să închei până când nu dau şi în alte subiecte, orice numai să nu citesc pentru examen.

Till next time…

Leave a Reply

