Oameni nesimţiţi

Am crezut că dacă petrec mult timp printre oameni, ajung să mă obişnuesc cu nesimţirea de care dau dovadă, dar m-am înşelat. Nu cred că o să pot să mă obişnuesc vreodata pentru că nu mi se pare normal să fi în aşa hal de nesimţit, cum sunt unii.

Eram ieri în 123 cu Claudiu, şi era destul de aglomerat. Când am urcat, am văzut două scaune libere aşa că m-am îndreptat spre ele, numai că atunci când am ajuns în dreptul lor am văzut că erau acoperite cu resturi de mâncare lăsate de cineva dinaintea noastră. M-am întors spre Claudiu să îi zic de chestia asta şi în momentul ala, o tanti care se aşezase pe alt scaun, în faţa scaunelor respective, a început să comenteze că tineretul din ziua de azi nu mai are nici un fel de ruşine şi ca suntem aşa de leneşi că preferăm să stăm în picioare în loc să curăţam scaunele de ce era pe ele. Acum, lovitura de graţie, pentru că până atunci să zicem că puteam să trec peste tot ce a spus, a fost când dânsa a zis: “Eu puteam să strâng, dar mi-am găsit deja loc”. Claudiu a fost mai rapid ca mine, şi s-a pus să strângă mizeria de pe scaune, bătându-i subtil obrazul tantesei. Probabil a simţit cum clocoteam în momentul ăla şi aşa a evitat o scenă. Mi s-a părut incredibil de ipocrit şi nesimţit să comenteze la noi când ea ajunsese înaintea noastră la scaune şi a preferat să se aşeze altundeva în loc să cureţe. Şi mai mult, nu eram singurii pe acolo, dar a preferat să comenteze la noi pentru că suntem mai tineri.

Restul de lângă ea, îi ţineau partea dar nici ele ( pentru că erau evident, alte tantese bătrâne ) nu se oboseau să cureţe. Evident, e mai uşor să comentezi şi să te plângi decât să faci ceva, şi asta mă enervează la culme. Şi să te mai şi iei de alţii când TU nu faci nimic. Mereu mă întreb unde încape atâta nesimţire şi prostie în unii şi cum e posibil să ai un obraz aşa de gros dar presimt că întrebarea o să rămână fără răspuns. Dar Doamne! Cât mă enervează! Şi mai trist este că mă aştept ca lumea să se schimbe. O să rămân cu dorinţa…

 

Till next time…

This entry was posted in Life.

Leave a Reply

