Randomness of the day

Se întâmplă de multe ori să fiu ori la locul potrivit la timpul potrivit ori invers…ori o combinaţie între ele. Acum nu ştiu care s-ar aplica mai bine.

Cum nu mă uit la televizor de felul meu şi nu ştiu cum va fi vremea, m-am uitat pe geam să văd ( am un termometru pus care arată cu aproximare cam câte grade sunt afară ). Fix în momentul ăla, o tanti mai în vârstă trece prin faţă, trage ziarul din cutia poştală şi îşi vede de drum. Acum, ştiu, era un ziar pe care nici nu intenţionam să îl citesc, dar ca idee. Să treci aşa fără nici o ruşine şi să iei un lucru din cutia poştală a unui om mi se pare de-a dreptul nesimţit. Desigur, nu ar fi cel mai nesimţit lucru pe care l-am văzut în ultimul timp, dar tot intră în categoria de “fără ruşine”.

Till next time…

Leave a Reply

